Fototapet Chvilka ticha u70959
*Vize návrháře

Chvilka ticha Č. u70959

Vyberte velikost (Šířka x výška) ?
Vyberte velikost
Zadejte rozměry Změřte šířku a výšku zdi a zadejte rozměry ?
Minimální objednávka - 100x100 cm

Doporučujeme přidat 6-10 cm do šířky a výšky, protože stěny nejsou vždy dokonalé dokonce ani
Doporučujeme přidat 2-3 palce do šířky a výšky, protože stěny nejsou vždy dokonale dokonce
Cena od 440.00 Kč/m² -40%

Cena zahrnuje slevu

Bezplatné doručení do České republiky prostřednictvím GLS do 4-7 pracovních dnů doručení zdarma se nevztahuje na obtížně dostupné regiony. Bezpečné nakupování Zboží obdržíte nebo peníze vrátíme Návrhářské služby Editace fotografií zdarma profesionálním návrhářem Pohodlné metody plateb PayPal, Visa, hlavní karta
Poznámka: Obrázky a barvy zobrazených položek se mohou mírně lišit od obrázků zobrazených na webu. To závisí na rozlišení a nastavení monitoru a na podmínkách osvětlení při fotografování.
Bezplatné doručení do České republiky prostřednictvím GLS do 4-7 pracovních dnů doručení zdarma se nevztahuje na obtížně dostupné regiony. Pohodlné metody plateb PayPal, Visa, hlavní karta Návrhářské služby Editace fotografií zdarma profesionálním návrhářem Bezpečné nakupování Zboží obdržíte nebo peníze vrátíme

Doručení objednávky

Jak mohu sledovat doručení mé objednávky?
Stav své objednávky můžete sledovat pomocí jejího sledovacího čísla na webových stránkách společnosti GLS. Sledovací číslo zasíláme na e-mail, který jste v objednávce uvedli. Pokud naše zprávy nevidíte, zkontrolujte prosím složku spamu nebo nám napište e-mail na adresu [email protected].
Moje objednávka ještě nebyla doručena, co mám dělat?
Po zadání objednávky na našem webu se obvykle do 2-3 dnů objednávka zpracuje a odešle k doručení.

Poté obdržíte e-mail s číslem sledování, abyste mohli sledovat stav své objednávky na webu GLS. Dobu doručení prosím odhadněte dle běžné doby doručení daného dopravce (obvykle 2-5 pracovních dnů).

Pokud jsme u vaší objednávky překročili obvyklou dobu jejího zpracování a doručení, kontaktujte nás na adrese [email protected].
Nežiji v České republice, mohu si i přesto objednat?
Doručujeme do všech zemí světa, ano, můžete požádat o doručení do jakékoli země.
Kdo mi doručí objednávku?
V rámci Spojeného království a Evropy jsou naše balíčky odesílány prostřednictvím společnosti GLS.
Jak rychle obdržím svou objednávku?
Vaše objednávka bude vyrobena a odeslána do 1-3 dnů.
Doba doručení:
GLS Standard: 2-5 pracovních dnů.
Kolik stojí doprava mé objednávky?
GLS Standard: 2-7 pracovních dní.
Co je standardní doprava?
Standardní doprava do Velké Británie se neúčtuje navíc a trvá od 2 do 7 pracovních dnů.
Co je expresní doručení?
Expresní doprava v rámci Spojeného království stojí 7 liber a trvá mezi 1 a 3 pracovními dny.
Existují nějaké další poplatky za doručení?
Ano, na objednávku se mohou vztahovat další celní poplatky a daně. Pro více informací kontaktujte místní celní úřad nebo dopravní společnost.

Tapetování

Kolik rolí tapet potřebuji?
Vyrábíme tapety přísně podle vašich rozměrů. Při objednávání stačí uvést velikost zdi, kterou chcete tapetovat. Poté vám pošleme tapetovou plátno vaší velikosti, rozdělené do pohodlných pruhů, včetně šířky až 50 cm.
Kolik pasty potřebuji?
Můžete si koupit lepidlo spolu s tapetami na našem webu. V tomto případě vypočítáme množství potřebného lepidla na základě celkové plochy vaší objednávky. Jedno balení našeho lepidla stačí na 10 m2.

Pokud byste raději koupili lepidlo v jiném obchodě, můžete vypočítat potřebné množství na základě plochy vaší objednávky a návodu pro to konkrétní lepidlo.
Co se považuje za vadu?
Nalijte do kbelíku studenou vodu v množství 1,7 litrů na 1 balení lepidla.

Začněte míchat vodu, vytvářejte vír. Až poté začněte pomalu nalévat celé balení lepidla do vody a pokračujte v míchání.

Počkejte 10 minut a poté znovu promíchejte. Teď je lepidlo připravené k použití.

Důležité: Pokud chcete použít lepidlo jiného výrobce, postupujte podle návodu na balení pro jeho přípravu.
Jaký druh pasty je potřeba pro tapetování?
Při nákupu našich tapet doporučujeme přidat pastu k objednávce, která je ideální pro aplikaci našich fototapet.

Pokud chcete pastu koupit v jiném obchodě, potřebujete pastu na netkané tapety.
Je pasta zahrnuta v objednávce?
Můžete zakoupit lepidlo spolu s tapetou v našem obchodě. Vypočítáme množství, které potřebujete na základě velikosti vaší tapety.
Jak nalepit tapetu?
Pošleme vám podrobné pokyny pro tapetování s vaší objednávkou. Pokyny si můžete také přečíst na našich webových stránkách.
Je pasta aplikována na stěnu nebo tapetu?
Pasta by měla být aplikována pouze na stěnu.
Jak dlouho bude tapeta sušit?
Nejčastěji se tapety zcela vyschnou do 24 hodin. Existují však případy, kdy může být potřeba více času.

Toto se stává v případě, že lepíte tapety s vinylovým povrchem na tlustou stěnu, která nevětrá dobře.
Je nutné tapetu lepit koncem na konec nebo překrývat?
Záleží na výšce tapety.
Tapety do výšky 3 m 60 cm se musí lepit koncem na konec.
Tapety vyšší než 3 m 60 cm se lepí s překrytem a poté se řez spoje provádí již na zdi.
Které nástroje jsou potřebné pro tapetování?
Pro tapetování budete potřebovat:
  • - kbelík na míchání lepidla
  • - pero nebo tužku na označení stěny
  • - řezací nůž
  • - houba nebo váleček na tlak
  • - váleček na nanesení lepidla na stěnu
  • - stěrkovací nůž
  • - vodováha


Zde si můžete přečíst podrobné instrukce pro tapetování.

Platba objednávky

Jak mohu za objednávku zaplatit?
Nabízíme Vám následující možnosti platby:

Kreditní karta
Za objednávku lze zaplatit zadáním údajů o platební kartě na našich webových stránkách. Jde o naprosto bezpečný způsob, Vaše údaje o kartě neukládáme.

PayPal
Za objednávku můžete zaplatit i pomocí platebního systému PayPal přímo v nákupním košíku nebo na stránce s konkrétním produktem.
Mohu si vybrat platbu při doručení?
Překlad na český jazyk:
Jsou platby na webu bezpečné?
Všechny online transakce jsou prováděny prostřednictvím zabezpečeného internetového připojení a během zpracování jsou šifrovány, vaše kreditní karty neukládáme. Pro více informací navštivte naši naše Zásady.
Kde mám zadat promo kód?
Promo kód se zadává v nákupním košíku na pokladně.
Jak získat promo kód?
Přihlaste se k odběru newsletteru na našem webu. Na uvedené mailové adresy zasíláme často tajné promo kódy pro objednání.
Mohu použít více promo kódů v mé objednávce?
V jedné objednávce lze použít pouze jeden promo kód, zadáte ho na pokladně.
Může být sleva z promo kódu kombinována se slevami na webových stránkách?
Pokud jsou v současné době na webu nabízeny akce nebo slevy, budou fungovat společně s použitím promočního kódu.

Otázky o produktu

Jak před objednáním správně změřit stěnu?
Pro správné změření své stěny použijte tento návod

K šířce a výšce stěny doporučujeme přidat ještě 6-10 cm, protože stěny nejsou vždy dokonale rovné.
Jak bude má objednávka nařezána?
Tapetu dostanete v rozměrech, které jste specifikovali při objednávání.

Tapeta bude rozdělena do praktických o šířce až 50 cm.
Dodáváte tapetu?
Techniky hromadné výroby u nás nepoužíváme. Obraz tiskneme pomocí technologie velkoformátového tisku v době objednávky s ohledem na všechny specifikace našich zákazníků.

Díky tomu obdržíte tapetu již rozřezanou na role a pečlivě zabalenou pro doručení.
Je to netkaná tapeta?
Ano, všechny naše tapety mají podklad z netkané textilie, ale textury Vinyl a Vinyl Premium mají tenkou vrstvu vinylového potahu, který tapetě dodává odolnost a pevnost.
Co je to vinylové potahování?
Vinylové potahování je tenká vrstva PVC, která se aplikuje netkaný podklad. Díky vinylu je tapeta trvanlivá, odolná vůči poškození, a navíc ji lze otřít vlhkou houbou. Kromě toho je povrch tapety reliéfní a podobá se lněnému materiálu.
Který materiál bych měl zvolit?
Záleží na místnosti, kterou plánujete vytapetovat.

Pro místa, kde se na stěnu s tapetou může dostat voda nebo stříkající nečistoty, je lepší zvolit materiál Premium. Materiál Premium je vhodný také v případě, že hrozí mechanické poškození nebo poškrábání díky lakovému nátěru, který činí tapetu odolnější vůči zničení.

Pro stěny se střední mírou znečištění a minimálním mechanickým vlivem je vhodný materiál Standard.

Pro dokonale hladké stěny a levné opravy je nejlepší volbou materiál Economy.
Co je to prémiový tisk?
Prémiový tisk vytváří obrázky s dokonalou reprodukcí barev a zabraňuje jejich vyblednutí.
Může se tapeta omývat?
Můžete použít mírně vlhkou houbu, avšak pouze na materiálech Vinyl a Premium Vinyl.

Ochranný povlak na materiálu Premium Vinyl také umožňuje použití jemného čisticího prostředku.

Materiál Economy lze jemně otřít suchým měkkým hadříkem nebo houbou. Nedoporučujeme používat mokré čisticí prostředky.
Je povrch tapety matný nebo lesklý?
Povrch naší řady tapet Economy je matný. Všechny ostatní povrchy mají saténový lesk.
Potřebuji vodotěsnou tapetu. Který materiál bych měl zvolit?
V tomto případě musíte zvolit finiš Vinyl Premium.
Jsou materiály nebezpečné pro lidské zdraví?
Všechny materiály, které používáme, jsou pro zdraví lidí i zvířat zcela bezpečné.

Vracení a výměna zboží

Politika vrácení a výměny
Informace ohledně výměny a vrácení zboží najdete na této stránce.
Můžu vyměnit svou objednávku?
Pokud obdržíte vadný nebo poškozený výrobek, můžete svou objednávku vrátit a zboží vám vyměníme.

V takovém případě nám musíte objednávku zaslat zpět. Jako náhradu za vadné tapety vám zdarma vyrobíme a zašleme nové.

Upozornění: Při přijetí zásilky a před nalepením tapety, ji prosím pečlivě zkontrolujte, protože nebudeme schopni vyměnit tapetu, která byla nalepena na stěnu. Mějte prosím na paměti, že na vrácení máte 14 dní.
Obdržel(a) jsem vadný výrobek. Co mám dělat?
Do 14 dnů od obdržení tapety můžete využít svého práva na výměnu nebo vrácení. K tomu nás kontaktujte e-mailem. Náš pracovník vám vysvětlí, jak v tomto případě postupovat.
Jak provést vrácení peněz?
V případě, že jste obdrželi vadný nebo poškozený produkt, vám můžeme do 14 dnů po obdržení zboží vrátit za objednávku peníze.

K tomu nás prosím kontaktujte e-mailem. Náš manažer vám vysvětlí, jak postupovat v tomto případě.
Co se považuje za vadu?
Za vadné výrobky se považují následující věci:
- tapety s různými barvami na různých dlaždicích;
- poškozené nebo roztrhané tapety;
- obdrželi jste neúplnou objednávku;
- obdrželi jste obrázek, který jste si neobjednali.

Problémy s objednáním

Nepřišlo mi potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Někdy se tak stává kvůli technické chybě. Pošlete nám prosím e-mail s žádostí o potvrzení objednávky naším pracovníkem.
Můžu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Změnu nebo zrušení objednávky můžete provést před tím, než bude odeslána k tisku. Obvykle k tomu dochází několik hodin po jejím zadání na webových stránkách. Chcete-li zjistit, zda můžete ještě objednávku změnit, kontaktujte prosím e-mailem našeho zaměstnance. Napište nám prosím co nejdříve, jakmile chybu v objednávce zjistíte.
Jak sledovat stav mé objednávky?
O všech změnách ve stavu vaší objednávky vás informujeme e-mailem, který jste při objednání zadali.

Pokud od nás nevidíte žádný e-mail, zkontrolujte složku spam. Budete-li mít jakékoliv dotazy, napište nám prosím na náš e-mail.

Návrh a vizualizace

Můžu si objednat tapetu s se svou fotografií?
Můžete nám poslat e-mail na [email protected] a objednat si tapetu se svou fotografií.
Co se považuje za vadu?
Ano, naši designéři mohou najít obrázky, které odpovídají vašim požadavkům, a také přidat nebo odstranit určité prvky na fotografii, změnit barvy nebo sytost. Napište nám e-mail nebo komentář v objednávce.
Jak mohu získat zdarma vizualizaci svého interiéru?
Prosím, vyberte si tapetu, která se vám líbí, a vyplňte formulář pro vizualizaci, který se nachází v záložce "Vizualizace v interiéru". K tomu budete potřebovat fotografii místnosti, kde byste chtěli tapetu umístit.

Chvilka ticha

Č. u70959
Cena od 440.00 Kč/m²
VIZUALIZACE VAŠEHO INTERIÉRU ZDARMA
Přetáhněte posuvník a zjistěte, jak to funguje

Chvilka ticha

Č. u70959
Cena od 440.00 Kč/m²
Jak získat bezplatnou vizualizaci?

Vyfoťte část místnosti, kde plánujete zavěsit tapetu. Odešlete svou fotografii pomocí tohoto formuláře. Naši návrháři vytvoří bezplatnou vizualizaci v interiéru podle vašich přání.

Můžete nahrát fotografii v jednom z těchto formátů: jpeg, jpg, png, gif . Velikost souboru nesmí překročit 32 MB.

Zanechte své kontaktní údaje pro zpětnou vazbu
ft
v
ft
v
cm
cm
Komentář

Zpětná vazba od našich klientů
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Cena 440.00 Kč/m²