Dodání objednávky

Jak mohu sledovat doručení své objednávky?
Stav své objednávky můžete sledovat pomocí jejího sledovacího čísla na GLS webové stránce. Sledovací číslo zasíláme na e-mailovou adresu, kterou jste zadali během procesu objednávky. Pokud se vám naše zprávy nezobrazují, zkontrolujte prosím složku se spamem nebo nám neváhejte napsat na adresu [email protected]
Moje objednávka ještě nebyla doručena, co mám dělat?
Po zadání objednávky na našich webových stránkách je vaše objednávka obvykle do 2-3 dnů zpracována a odeslána k doručení

Poté obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky, které vám umožní sledovat stav vaší objednávky na webových stránkách společnosti FedEx. Vezměte prosím v úvahu odhadovanou dobu dodání uvedenou dopravcem, která se obvykle pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů

Pokud jsme překročili dobu vyřízení a doručení vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na adrese [email protected].
Nebydlím na Česká republika, mohu si přesto objednat?
Ano, dodáváme do všech zemí světa. Můžete si vyžádat doručení do kterékoli země.
Kdo doručí mou objednávku?
Na Česká republika jsou naše zásilky doručovány prostřednictvím GLS.
Kolik stojí doprava mé objednávky?
Doručení do Česká republika je u všech objednávek zdarma. Výjimkou jsou těžko dostupné oblasti Česká republika

Doručení do ostatních zemí a těžko dostupných oblastí je zpoplatněno podle tarifů dopravce. Poplatky za dopravu najdete v nákupním košíku během objednávky
Jsou účtovány nějaké další poplatky za dopravu?
Ne, naše společnost hradí clo. Pokud při dodání zboží obdržíte fakturu za clo, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který problém vyřeší.

Platba objednávky

Jak mohu zaplatit za objednávku?
Nabízíme následující platební metody:

Kreditní karty: Kreditní karty: Objednávku můžete bezpečně zaplatit zadáním údajů o své kartě na webových stránkách platebního systému Stripe.

PayPal: Objednávku můžete pohodlně zaplatit pomocí platebního systému PayPal přímo v košíku.
Jsou platby na webu bezpečné?
Ano, všechny online transakce probíhají prostřednictvím zabezpečeného internetového připojení a během zpracování jsou šifrovány. Z důvodu vyšší bezpečnosti neukládáme údaje o vaší kartě. Další informace naleznete na našich stránkách, kde jsou uvedeny zásady ochrany osobních údajů.
Kam mám zadat propagační kód?
Propagační kód se zadává v nákupním košíku při placení.
Jak mohu získat propagační kód?
Propagační kód získáte, když se přihlásíte k odběru newsletteru na našich webových stránkách. Často zasíláme tajné propagační kódy pro zadávání objednávek odběratelům v našem mailing listu.
Mohu v objednávce použít více propagačních kódů?
Ne, u pokladny můžete použít pouze jeden propagační kód.
Lze kombinovat slevu s propagačním kódem se slevami na webových stránkách?
Ano, pokud jsou na webových stránkách aktuálně k dispozici propagační akce nebo slevy, lze je použít společně s propagačním kódem.

Vrácení a výměna zboží

Pravidla pro vrácení a výměnu zboží
Naše zásady výměny a vrácení zboží najdete na této stránce
Mohu svou objednávku vyměnit?
Pokud obdržíte vadný nebo poškozený produkt, můžete si jej vyměnit. V takovém případě nám musíte objednávku vrátit. Zdarma vám vyrobíme a zašleme nové tapety, které nahradí ty vadné{br}{br} {b}Upozornění{/b}: Je velmi důležité, abyste tapetu po obdržení a před zavěšením pečlivě zkontrolovali, protože tapetu, která již byla na stěnu nalepena, vám vyměnit nemůžeme. Nezapomeňte také, že na zahájení vrácení máte 14 dní od data přijetí objednávky.
Obdržel jsem vadné zboží. Co mám dělat?
Pokud jste obdrželi vadné zboží, můžete do 14 dnů od obdržení tapety uplatnit právo na jeho výměnu nebo vrácení. Chcete-li tento proces zahájit, kontaktujte nás prosím e-mailem. Náš manažer vám poskytne další pokyny, jak v tomto případě postupovat.
Jak provést vrácení peněz?
Pokud jste obdrželi vadný nebo poškozený výrobek, můžete do 14 dnů od obdržení zboží požádat o vrácení peněz za objednávku. Za tímto účelem nás prosím kontaktujte e-mailem. Náš manažer vám vysvětlí, jak v tomto případě postupovat.
Který výrobek je považován za vadný?
Za vadné se považují:{br} - tapety, které mají na různých dlaždicích různé barvy;{br} - poškozené nebo roztržené tapety;{br} - jste obdrželi neúplnou objednávku;{br} - jste obdrželi obrázek, který jste si neobjednali.

Problémy s objednáváním

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, může to být způsobeno technickou závadou. Pošlete nám prosím e-mail, abyste obdrželi potvrzení objednávky od našeho manažera.
Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
Objednávku můžete změnit nebo zrušit ještě před jejím odesláním do tisku. Obvykle se tak stane několik hodin po zadání objednávky na webových stránkách{br}{br} Obraťte se na našeho správce e-mailu s dotazem na možnost provedení změn v objednávce. Jakmile v objednávce zjistíte chybu, informujte nás o tom.
Jak sledovat stav mé objednávky?
Na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky zasíláme oznámení o všech změnách stavu vaší objednávky{br}{br} Pokud se vám e-maily nezobrazují, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou. Kromě toho neváhejte napsat e-mail našemu manažerovi s jakýmikoliv dotazy.

Otázky týkající se obrazů

Jak má vypadat fotografie pro tisk?
Čím lepší fotografie, tím jasnější a kvalitnější tisk. Pokud je fotografie příliš malá, upozorníme vás na to
Chci si objednat plátno bez rámu. Je to možné?
Ano, na vaše přání můžeme vyrobit plátno bez rámu. Do poznámky k objednávce uveďte "nepotřebuji rám" nebo kontaktujte našeho manažera.
Bude mít obrázek rám?
Prodáváme obrazy na nosítkách - jedná se o dřevěný rám, na který je plátno napnuté. Tento obraz není třeba rámovat, můžete ho pověsit přímo na zeď.
Mohu si k obrázku objednat rámeček?
Neprodáváme rámy na obrázky
Jak budou vypadat strany obrázku?
K napnutí plátna na nosítka bez poškození obrazu používáme zrcadlový obraz.
Jak zavěsit obraz na zeď?
Obrázek můžete zavěsit na šrouby. Za tímto účelem přikládáme k našim obrazům úchytky, které vám umožní obraz pohodlně zavěsit.
Na jaký materiál tisknete obrázky?
K objednání jsou k dispozici dva typy materiálu: Economic Canvas - hustý a odolný materiál pro digitální tisk, identický s malířským plátnem, voděodolný povrch, realistická reprodukce detailů, středně zrnitý materiál. Prémiové plátno - struktura připomíná malířské plátno (proplétané drobné nitě). Měkká, detailní reprodukce obrazu na matném povrchu.
Co je ekonomické plátno?
Je to levnější verze plátna. Je trvanlivější a odolnější vůči vlhkosti, ale jeho povrch nemá tak výraznou strukturu jako plátno Premium
Co je Premium Canvas?
Jemná vazba nití na tomto plátně připomíná povrch pláten profesionálních umělců.
Co je tisk Premium?
Pro tisk Premium používáme dražší barvy, které mají sytější odstíny a jsou odolnější proti vyblednutí.
Bude obraz časem blednout?
Nedoporučujeme umístit obraz přímo na sluneční světlo nebo do vlhké místnosti. To může časem ztlumit jas obrazu.
Co je lakování?
Lakování vytváří na plátně další ochrannou vrstvu. Obraz bude odolnější vůči drobným poškozením a k osvěžení nalakovaného obrazu jej můžete otřít měkkým, mírně navlhčeným hadříkem.
Mohu na obrázek umístit text?
Ano, v nástroji pro vytváření obrázků můžete k fotografii přidat libovolný text.
Lze obrázek vyprat?
Obraz lze jemně otřít suchým měkkým hadříkem nebo houbičkou; nedoporučuje se používat mokré prostředky. Použití vlhké houbičky je povoleno pouze v případě, že byl obraz lakován.
Povrch obrazu je matný?
Dodatečná vrstva laku zajišťuje jemný saténový povrch
Jaké jsou požadavky na soubory pro tisk?
Nejvhodnější je fotografie pořízená fotoaparátem nebo telefonem. Velikost souboru od 1 do 32 MB. Alespoň jedna strana snímku musí mít alespoň 1700 pixelů.
Jak bude moje objednávka zabalena?
Každý obrázek je zabalen do strečové fólie a zabalen do přepravní krabice. K obrázku je možné objednat také dárkové balení.
Jaká je šířka nosítek?
Šířka nosné tyče = 2 cm