NÍŽE JSOU UVEDENA PRAVIDLA PRO VRACENÍ FOTOTAPET A PLÁTEN.
Na výměnu nebo vrácení výrobků máte 30 kalendářních dnů od obdržení objednávky. Abyste měli nárok na vrácení, ujistěte se, že je výrobek nepoužitý a nevykazuje známky opotřebení, nedokonalosti, škrábance nebo oděrky.
Pokud byl výrobek dodán s vadou, například chybou tisku (pruhy, skvrny, které nejsou na objednaném obrázku), nesprávným obrázkem nebo materiálem, viditelným poškozením (při dodání fototapety) nebo pokud v objednávce chybí některá součást, vyřídíme vaši náhradní objednávku bez dalších nákladů.
Pokud je zásilka poškozená, požádejte kurýra, aby ji otevřel ve vaší přítomnosti. Poškození zdokumentujte s kurýrem a pořiďte fotografie, které nám zašlete k dalšímu posouzení reklamace.
Chcete-li iniciovat vrácení, kontaktujte našeho manažera e-mailem. [email protected].
V některých případech nemůžeme přijmout výměnu nebo vrácení zboží:
- Pokud je produkt poškozen, ale ne vinou přepravce.
- Pokud byl produkt použit, tj. pokud byla tapeta nalepena a lepidlo z objednávky použito.
- Zákaznické objednávky přizpůsobené podle vašich specifikací nejsou způsobilé k vrácení nebo výměně.
- Pokud je stížnost podána po uplynutí 30 dnů od data nákupu.
Po aplikaci tapety nebudou přijímány žádné reklamace.
Pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit.