Záruky a vrácení

 

 

Výměna nebo vrácení fototapety je možná do 14 kalendářních dnů od data zakoupení zboží. Chcete-li využít této možnosti, ujistěte se, že výrobek nebyl používán ani nejeví žádné známky používání, jako jsou trhliny, škrábance, oděrky apod.

Pokud vám výrobek dorazil s vadou: vada tisku (pruhy, skvrny, které nebyly na obrázku vybraném pro objednávku atd.), jiný obrázek, jiná textura, zjevné poškození (způsobené během přepravy fototapety), chybějící část objednávky – v tomto případě vystavíme vaši objednávku znovu zcela zdarma.

Pokud zjistíte, že je zásilka poškozená, převezměte ji od kurýra, ale požádejte ho, aby ji před vámi otevřel. Sepište s ním protokol o poškození. Pořiďte fotografii a zašlete nám ji k dalšímu prošetření reklamace.

 

 

O vrácení zboží můžete požádat našeho správce chatu nebo hotline. Nebo nám napište e-mail na adresu [email protected]

 

 

 

 

 

V některých případech jsme nuceni vrácení nebo výměnu zboží odmítnout:

  • Pokud nedošlo k poškození zboží v důsledku přepravní služby.
  • Výrobek byl používán - fototapeta byla nalepena, bylo použito lepidlo z objednávky.
  • Zakázkovou objednávku navrženou podle vašich požadavků nelze vrátit ani vyměnit.
  • Zákazník podal reklamaci po uplynutí lhůty 14 kalendářních dnů od data zakoupení zboží.

 

 

 

 

Vrácení a výměna fototapety je možná pouze v novém a nepoužitém stavu v původním obalu. Po obdržení zboží k výměně/vrácení naši pracovníci do 2-5 pracovních dnů zkontrolují fototapetu z hlediska kvality. Po kontrole stavu fototapety vám do 14 pracovních dnů vrátíme peníze nebo ji vyměníme za jinou. Při vracení peněz za výrobek nehradíme náklady na dopravu. V případě vrácení tapety si, prosím, vyjasněte podrobnosti s naším pracovníkem.

 

 

Na technické vady (zmetky) se nevztahují očekávané barevné rozdíly při použití a reprodukci obrázků na různých typech zařízení - monitor počítače, telefon, tablet.

Reklamace po nalepení fototapety se nepřijímají.